Известие

Collapse
No announcement yet.

марка, модел термостат за 166 2,4 JTD 136 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • марка, модел термостат за 166 2,4 JTD 136 к.с.

    Честно казано, нямам нито време нито нерви да търся повече, за това почвам нова тема.Явно термостата ми е пътник, тъй като колата не загрява повече от 70 гр.Търсих във форума информация дали е грешно да се купи термостат без датчик и да се прехвърли датчика от стария на новия термостат.Гледам че има предложения както от сайтове така и от частни продавачи на термостати,най вече BEHR, но всичките които гледах бяха без датчици,та ако може и за тази марка малко информация,както и мнение за прехвърлянето на стария датчик на новия термостат.

  • #2
    Прехвърли си старият датчик на новия термостат.Освен ако преди да отидеш в магазина не си на едно кило готов за датчик да дадеш близо 60лв.
    Знаеш че всичко е спекулация относно цените в скапаните магазини на директни вносители.

    Бер е добрия избор след Гейтс

    --------
    Само че:внимавай термостатите за 136 и 140 са различни!
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 21:19.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
      Честно казано, нямам нито време нито нерви да търся повече, за това почвам нова тема.Явно термостата ми е пътник, тъй като колата не загрява повече от 70 гр.Търсих във форума информация дали е грешно да се купи термостат без датчик и да се прехвърли датчика от стария на новия термостат.Гледам че има предложения както от сайтове така и от частни продавачи на термостати,най вече BEHR, но всичките които гледах бяха без датчици,та ако може и за тази марка малко информация,както и мнение за прехвърлянето на стария датчик на новия термостат.
      Аз си сложих BEHR - такъв и свалих от колата - италянките си излизат с това от завода.Моя пък вървеше само и единствено в комплект с датчик.
      Но няма проблем да си ползваш стария датчик,ако пък му нямаш доверие датчици отделно се продават.
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

      Comment


      • #4
        Колега, гледам че в axm.com за 136коня ги продават точно такива без датчик. Предполагам, че ако е здрав твоя датчик нетрябва да е проблем да сложиш него.На снимката имаше място с резба за датчика така, че явно няма проблем да се добави. За марката няма да съм полезен защото нямам опит с марките- не съм сменял термостат.
        sigpic
        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Прехвърли си старият датчик на новия термостат.Освен ако преди да отидеш в магазина не си на едно кило готов за датчик да дадеш близо 60лв.
          Знаеш че всичко е спекулация относно цените в скапаните магазини на директни вносители.

          Бер е добрия избор след Гейтс
          Толкова ли е скъп датчика на 2,4 - на 1,9 са по 20тина лева!
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
            Толкова ли е скъп датчика на 2,4 - на 1,9 са по 20тина лева!
            С датчик 112лв. без 68лв. грубо казах 60лв. ....
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Гледам, че за моя 150 коня е 138лв със датчик. За 136коня без датчик е 78лв. Следователно е логично само датчика да е около60 лв., както казва колегата.
              sigpic
              Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
              АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
              АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

              Comment


              • #8
                Мда има логика ама то на бер датчици отделно не съм виждал,а алтернативите вървят по 20тина лева - така че наистина няма голям смисъл да се взима с датчик след като има такива без.. - при мен за съжаление беше само с датчик ~120 лева
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #9
                  Беше забавно преди близо три години....за Ланча либра с датчик 67лв!!! За Алфа 166 124лв.!!! забавното беше че и на двете термостатите са идентични.Даже на моя на 136 имаше щампа либра от страни .След около година се усетиха повечето ВНОСИТЕЛИ и уеднаквиха цените абе мизерници
                  Цените ги пиша по спомен че не намирам темата която съм писал,но разликата беше половин термостат.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #10
                    И аз съм още с оригиналния термостат и не знам да го сменям ли или не.Свидят ми се оригиналните скоби да режа.Колата ми и тя държи 70-75 градуса.Това което ме успокоява че извън града температурата не пада,под тези стойности.Ама от личен опит знам че новия няма да държи повече градуси.Италянките по принцип си бачкат на по ниска температура.Имай в предвид че и стрелката която показва на таблото също не е вярна и доста послъгва!В раздела продава има два термостата за 2,4 да се продават. на добра цена.Единия е на колега от Бургас а другия е на колега от София които продава и други части в обявата си.Около 50 лева им беше цената.
                    5 Ланчии зад гърба си!
                    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                      И аз съм още с оригиналния термостат и не знам да го сменям ли или не.Свидят ми се оригиналните скоби да режа.Колата ми и тя държи 70-75 градуса.Това което ме успокоява че извън града температурата не пада,под тези стойности.Ама от личен опит знам че новия няма да държи повече градуси.Италянките по принцип си бачкат на по ниска температура.Имай в предвид че и стрелката която показва на таблото също не е вярна и доста послъгва!В раздела продава има два термостата за 2,4 да се продават. на добра цена.Единия е на колега от Бургас а другия е на колега от София които продава и други части в обявата си.Около 50 лева им беше цената.
                      Абе и аз си карах така над година на 70 градуса и аз се успокоявах че навън е пак там,обаче при малко излишен ресурс реших все пак да го сменя и в момента дигне ли 90 не мърда от там....
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment


                      • #12
                        Нормалната цена с датчик е около 90лв.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Аз на моята го смених преди месец, сложих BEHR за 80 лева. Когато загрее стрелката не мърда от 90 градуса без значение от режима на работа
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • #14
                            Ами то и моята в началото като я взех загряваше страшно бързо за дизел 3-4 минути максимум, държеше 88-89 гр.и стрелката не мърдаше от там нито при изкачване нито при спускане,и през лятото и през зимата, но дето се вика всичко си има граници и в края на краищата дойде времето да подменям.Явно ще го взимам този термостат дето е обявен във форума,ще му сложа стария датчик и ще го сменям че то на всичко отгоре и печката ми не ще да пали в студа и става една не е за разправяне.Ей го оня ден трябваше да карам 15 минути градско додето стрелката реши да мръдне малко,направо е кофти а и разхода се вдигна.Аз до сега през зимата съм имал най малък разход на гориво тъй като сутрин палех загрят двигател и не съм имал студен старт в нито един студен зимен ден.А колкото до датчика съм сигурен че той си е напълно в ред тъй като си показва точно каквото си е положението.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                              Ами то и моята в началото като я взех загряваше страшно бързо за дизел 3-4 минути максимум, държеше 88-89 гр.и стрелката не мърдаше от там нито при изкачване нито при спускане,и през лятото и през зимата, но дето се вика всичко си има граници и в края на краищата дойде времето да подменям.Явно ще го взимам този термостат дето е обявен във форума,ще му сложа стария датчик и ще го сменям че то на всичко отгоре и печката ми не ще да пали в студа и става една не е за разправяне.Ей го оня ден трябваше да карам 15 минути градско додето стрелката реши да мръдне малко,направо е кофти а и разхода се вдигна.Аз до сега през зимата съм имал най малък разход на гориво тъй като сутрин палех загрят двигател и не съм имал студен старт в нито един студен зимен ден.А колкото до датчика съм сигурен че той си е напълно в ред тъй като си показва точно каквото си е положението.
                              С каква печка си ,зная че е извън темата , но и аз понякога се замислям за нещо подобно - защото е ужас да минавам по 5 6 км докато започне да духа топличко в големи студове.....
                              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                              Comment

                              Working...
                              X